Basında Bekad
Evsel Katı Atık Tarife Raporu Hazırlama Danışmanlığı - İmge Eğitim
TAMAMLANMIŞ SEMİNER DETAYI
21 - 26 Ağustos 2015 Trabzon & Rize & Batum Semineri ve Tetkik Gezisi

Yurt içinde ve yurtdışında eğitim faaliyetlerine hız kesmeden devam eden BEKAD – Bilişim Eğitim Kültür ve Araştırma Derneği olarak, kurumlarımız için hem motivasyon odaklı hem de eğitimi ön planda tutarak düzenlediğimiz 21 - 26 Ağustos 2015 Trabzon & Rize & Batum tetkik gezimiz başarı ile tamamlanmıştır.
Ülkemizin bilinmeyen cenneti olan Karadeniz Bölgesinin eşsiz doğal güzellikleri ve komsumuz Gürcistan’ın en popüler şehirlerinden birisi olan Batum şehrinin gezildiği bu eğitim seminerimizde “5018 Sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu” konusu ele alınmıştır.

Tamamlanmış Olan Seminerin Tanıtımı ve Detayları

Degerli idarecimiz,
Yurt içinde ve yurtdışında eğitim faaliyetlerine hız kesmeden devam eden BEKAD – Bilişim Eğitim Kültür ve Araştırma Derneği olarak, uzun zamandır yaptığımız otel ve standart eğitim seminerlerinin dışında farklı bir eğitim  semineri planlamaktayız. Ağustos ayının sonuna denk gelen tarihlerde kurumlarımız için hem motivasyon odaklı hem de eğitimi ön planda tutarak sizlere özel Trabzon & Rize & Batum turu planladık.

Ülkemizin bilinmeyen cenneti olan Karadeniz Bölgesinin eşsiz doğal güzellikleri ve komsumuz Gürcistan’ın en popüler şehirlerinden birisi olan Batum şehrinin görüleceği bu eğitim seminerimizin konusunu tek bir alanda belirledik. Aşağıda detaylarını bulunan program dâhilinde “5018 Sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu” konularının ele alınacağı seminerimizde siz değerli idarecilerimizi aramızda görmekten onur duyarız.

Seminer Tarih ve Saati
Başlangıç : 21-08-2015 Saat : 14:00
Bitiş : 26-08-2015 Saat : 12:00
Eğitmen
BEKAD Uzman Eğitmen Kadrosu
Seminerin Konusu

GEZİ PROGRAMI

1.Gün (21 Ağustos 2015 Cuma)
Siz Değerli Misafirlerimizi BEKAD UÇAK BİLETLERİNİ TOPLU ALIM GERÇEKLEŞTİRDİĞİNDE Havaalanında Karşılayan Rehber ve araçlarımızla Rize’deki Otelimize geçiyoruz.

2.Gün (22 Ağustos 2015 Cumartesi)
Sabah kahvaltısının ardından
aşağıda detayları bulunan eğitim programını başlatıyoruz.
"5018 Sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu" semineri;
1.Bölüm Semineri ve Coffee break,
2.Bölüm seminer, Öğle yemeği Molası,
3.Bölüm Seminer, Coffee break arası,
4.Bölüm Seminer sonrası akşam yemeği, konaklama otelimizde.
Konaklama Oteli: Ridos Thermal Otel & SPA

3.Gün (23 Ağustos 2015 Pazar)
Değerli misafirlerimiz, bu sabah muhteşem bir Karadeniz manzarasında güne uyanıyoruz.
Sabah otelimizde alacağımız açık büfe kahvaltı sonrasında,
Saat 08.00 ‘da Otel önünden Rehber eşliğinde hareket ile Trabzon’un Maçka ilçesinin güneyinde Karadağ’ın bir tepesinin yamacına yapılmış olan halk tarafından Meryemana manastırı olarak söylenen SÜMELA MANASTIRINI geziyoruz. Sümela Manastırı gezisinin ardından Trabzon’un meşhur ilçesi Of’tan geçerken Çay fabrikasında vereceğimiz molada çayın sofralarımıza geliş evrelerini inceleyip, kısa bir gezinti yapıp Dünya’ya nam salmış Rize Bezinin tanıtılacağı ve alışverişinin yapılacağı atölyemize gidiyoruz. Solaklı Vadisi üzerinden Karadeniz’in kart postallarına malzeme olan bölgesi Uzun Göl’e giden yol güzergâhımızda Karadeniz yöresinin eşsiz mutfağı ürünlerini tatmak için öğle yemeği molası veriyoruz. Haldizen Deresi’nin önünün alüvyonlarla kesilmesi sonucunda oluşmuş olan Karadeniz’in simgesi Uzun Göl’de kısa bir gezinti yapıp güzel fotoğraflar çekmek için tekrar yola çıkıyor ve Uzun Göl’e varıyoruz. Uzun göldeki serbest zamanımızın ardından hareket ediyoruz ve otelimize ulaşıyoruz. Akşam yemeği konaklama otelimizde.
Konaklama Oteli: Ridos Thermal Otel & SPA

4.Gün (24 Ağustos 2015 Pazartesi)
Sabah kahvaltısının ardından saat 08.00’da otelimizden ayrılıyoruz.  Sevdaluk dizisinin çekildiği Şenyuva ve Mollaveyis köylerinde yapacağımız gezi için yola çıkıyoruz. Serbest zaman ve fotoğraf  molası sonrası Eski Ticaret Yolunu korumak için Çat Vadisine kurulmuş olan ZİLKALE  ( ZilKalenin Kartal  Yuvasını andıran görüntüsüne hayran kalacaksınız ) gezisinin ardından  Kaçkar Dağları’nın en güzel noktasından biri olan Ayder Yaylası için yola çıkıyoruz.Fırtına vadisi kenarında vereceğimiz Öğle yemeği molamızın ardından Ayder Yaylasında keyifli bir yürüyüş yapıyoruz. Gelin Düveni Şelalesi ve diğer şelaleleri görüyoruz. Galerdüzü ve Kalegon gezileri sonrası yaylada serbest zamanda keyifli bir yürüyüş yapıp yöre insanlarıyla keyifli bir sohbet ediyor ve Tulum, kemençe eşliğinde yore halkıyla birlikte Karadeniz yöresinin folklore olan Horon oyununu oynuyoruz. Ayder Yaylasında kendinizi bambaşka bir dünyada hissedeceksiniz. Ayder gezimizi bitirdikten sonra Fındıklı Çağlayan Köyüne hareket ediyoruz. (17 ve 18yy dan kalan konaklar ile ekoloji konusunda bilgiler alıyoruz.) Çağlayan Köyünde Konaklar arasında geziyor ve fotoğraf çekimlerimizi yapıyoruz. Sarp sınır kapısına hareket ediyor, kapının her iki tarafında gümrük ve pasaport işlemlerini tamamlayarak Sarp Köyü üzerinden Gürcistan topraklarına adım atıyoruz. Akşam yemeği için Batum’un en elit restoranı olan Gürcü-Acara mutfağının geleneksel lezzetlerinin sunulduğu restorana geçiyoruz. Konaklama: Batum otelimizde.
Konaklama Oteli: Hilton Batumi

5.Gün (25 Ağustos 2015 Salı)
Sabah kahvaltısının ardından saat 08.00’da otelimizden ayrılıyoruz. Karadeniz sahilini takip ederek devasa okaliptüs ağaçlarının süslediği yol boyunca Gonio, Ahalsopeli, Çoruh nehri ve Coruh Köprüsü görülerek Batum şehir merkezine 14 km’lik panoramik bir yolculuk yapıyoruz. Batum limanı kenarından Chakvi bölgesine hareket ediyor ve 1900’lü yıllarda Rus botanikçi Krasnow trafından kurulmaya başlanan dünyanın en eski ve en büyük ikinci botanik parkı olan Batumski Botaniciski Sad gezisine başlıyoruz, park içinde Himalaya, Kuzey ve Güney Amerika, Avusturalya ve Japon bitkileri bölümü ile rekreasyon alanlarının seri bir şekilde görülmesinin ardından Batum şehir merkezine dönüyoruz.Devlet Sanat Müzesinde Pirosmani, Ayvazovski, Gabaşvili gibi dünyaca ünlü ressamların eserlerinin yanında çağdaş Gürcü resim sanatının nadide örneklerinin görülmesi, Adjara Kharition Akhvlediani Devlet Etnografya ve Tarih müzesinin görülmesinin ardından öğle yemeği için Batum’un en elit restoranı olan Gürcü-Acara mutfağının geleneksel lezzetlerinin sunulduğu restorana geçiyoruz.Öğle yemeği, yemek sonrası Batum şehir merkezinde yer alan 1892 tarihinde inşa edilen Büyük Katedral ve Batum da tek Osmanlı eseri olarak ayakta kalan 1864 tarihli Orta Cami gezileri, Batum bulvarı, Batum Akrepolu, Bambu ormanı gezileri ve Batum Bulvarında dinlenme.Batum bulvarından yaya olarak Acara Özerk Cumhuriyeti perlemento binası ve başkanlık sarayının bulunduğu meydanda Altın Post Efsanesi ve Arganotları konu alan heykelin bir kısmının gerçek altından yapılmış olduğu anıt gezisi. Batum şehir merkezinde alışveriş için serbest zaman (Gürcü şarabı, hediyelik el sanatları, bambu ve diğer bitki fidanları, Gürcü müziği CD’leri en çok rağbet gören ürünlerdir), alışveriş sonrası Sarp sınır kapısına hareket, güzergah üstünde yer alan Apsaros antik kenti ve kalesinin görülmesi, Sarp sınır kapısına varış, gümrük ve pasaport işlemleri tamamlanarak, akşam yemeği ve konaklama için otelimize dönüyoruz.
Konaklama Oteli: Ridos Thermal Otel & SPA

6.Gün (26 Ağustos 2015 Çarşamba)
Sabah otelimizde alacağımız açık büfe kahvaltı sonrasında, Siz değerli misafirlerimizle bir sonraki seminerimiz de buluşmak dileğiyle vedalaşıyoruz.

Ücrete Dâhil olan Hizmetler

• Tüm Özel Harcamalar
  • Ekstra Belirtilen Tüm Organizasyonlar

Gümrük ve Vize İşlemleri
Türkiye ile Gürcistan Devletleri arasında yapılan anlaşma gereği TC vatandaşları; Batum’a üzerinde TC kimlik numarası bulunan nüfus cüzdanı ile geçiş yapabilmektedir. Bunun dışındaki kimlik kartları ile (ehliyet vb.) geçiş yapılamamaktadır. Anne Babası veya herhangi bir tanesi yanında olmadığı takdirde 18 yaş altı misafirlerimizin BATUM’ a geçişleri için NOTER den onaylı MUVAVFAKATNAME almaları gerekmektedir. 18 yaş altı misafirlerimizin (bebekler dâhil olmak üzere) kimliklerde fotoğraf olması zorunludur. TC Nüfus müdürlükleri talep doğrultusunda bebek ve çocuk kimliklerine fotoğraf koymaktadır.
DİKKAT: TC NOLU NÜFUS HÜVİYET CÜZDANINIZI SEYAHATE ÇIKARKEN YANINIZA ALMAYI UNUTMAYINIZ.

Seminer Bilgilendirme Formu İçin Tıklayınız.

Seminerin Yapıldığı Yer

Duyurular
Haberdar Olun
BEKAD Bilişim Eğitim Kültür ve Araştırma Derneği - 2011
© 2016 BEKAD Tüm hakları saklıdır.
Bu web sitesindeki tüm içerikler bilgilendirme amaçlıdır. Web sitemizde yer alan görsel ve yazılı içerikler Derneğimize ait olup, Derneğimizin yazılı izni alınmadan hiçbir yazılı/görsel içerik, logo, kopyalanamaz, kaynak gösterilemez ve başka yerlerde kullanılamaz. İçeriklerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.