Basında Bekad
Evsel Katı Atık Tarife Raporu Hazırlama Danışmanlığı - İmge Eğitim
TAMAMLANMIŞ SEMİNER DETAYI
21 – 25 Mayıs 2015 Dedeman Hotel’s 5 (*) Rize / Batum

21-25 Mayıs 2015 Rize' de düzenlenen seminerimizde Bekad 'ın uzman eğitimcilerinin anlatımı ile devam eden mevzuat eğitimimizde bu gün sona geldik. Kamu İhale Mevzuatı ,Doğrudan Temin Usülü ve 6637 sayılı torba yasanın ele alındığı seminerde katılımcılarımız uzmanlarımız eğitimcilerimizden uygulamanın inceliklerini öğrenme ve cezai yaptırımı süreçleri hakkında bilgilendirildiler.
Eğitim beraberinde motivasyon ve kültür odaklı gerçekleşen seminerde katılımcılarımıza Batum Turu, Ayder Yaylası gezisi beraberinde çay fabrikasında çay işleyiş ve imalattan dağıtımına kadar geçen sürenin görsel olarak sunulduğu kültür turu gerçekleştirilmiştir.

Tamamlanmış Olan Seminerin Tanıtımı ve Detayları

Değerli idarecimiz yurt içinde ve yurt dışında eğitim faaliyetlerine hız kesmeden devam eden BEKAD – Bilişim Eğitim Kültür ve Araştırma Derneği olarak, uzun zamandır yaptığımız otel ve standart eğitim seminerlerinin dışında farklı bir eğitim semineri planlamaktayız. Mayıs ayının sonuna denk gelen tarihlerde kurumlarımız için hem motivasyon odaklı hem de eğitimi ön planda tutarak sizlere özel Rize & Batum turu planladık.

Ülkemizin bilinmeyen cenneti olan Karadeniz bölgesinin eşsiz doğal güzellikleri ve komşumuz Gürcistan’ın en popüler şehirlerinden birisi olan Batum şehrinin görüleceği bu eğitim seminerimizin konusunu önem arz eden alanda belirledik.

Aşağıda detaylarını bulunan program dâhilinde "
07.04.2015 Tarihli 6637 Sayılı Bazı Kanun ve Kanun Hükmünde Kararnamelerde Değişiklik Yapılmasına Dair Kanun, Kamu İhale Mevzuatı ve Doğrudan Temin Uygulamaları" konularının ele alınacağı seminerimizde siz değerli idarecilerimizi aramızda görmekten onur duyarız.

Seminer Tarih ve Saati
Başlangıç : 21-05-2015 Saat : 14:00
Bitiş : 25-05-2015 Saat : 12:00
Eğitmen
BEKAD Uzman Eğitmen Kadrosu
Seminerin Konusu

Program Detayları

1.Gün (21 Mayıs 2015 Perşembe)

Otele yerleşme öğle ve akşam yemekleri otelimizde olacaktır. Konaklama Dedeman Hotel’s  5 (*) Rize otelimizde olacaktır.

2.Gün (22 Mayıs 2015 Cuma)
Sabah kahvaltısının ardından aşağıda detayları bulunan eğitim programını başlatıyoruz.Eğitim süresi boyunca coffee break ( Çay, Kahve, Kuru pasta vb.) servisimiz olacaktır.

07.04.2015 Tarihli

• 2547 Sayılı Yüksek Öğretim Kanununda Yapılan Değişiklikler
  • 4749 Sayılı Kamu Finansmanı ve Borç Yönetiminin Düzenlenmesi Hakkında Kanun
  • 657 Sayılı Devlet Memurları Kanununda Yapılan Değişiklikler
  • 5216 Sayılı Büyükşehir Kanunu ve 5393 Sayılı Belediye Kanununda Yapılan Değişiklikler
  • Çeyiz Hesabı ve Devlet Katkısı
  • Konut Hesabı ve Devlet Katkısı
  • Doğum Yardımı
  • Ve Diğer Tüm Değişiklikler

Tüm Yönleriyle Kamu İhale Mevzuatı
  • 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu
  • 4735 Sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu
  • Kamu İhale Genel Tebliği
  • İhale Mevzuatının SGK Mevzuatı İle İlişkisi (Kitap Hediyeli)
  • Kamu İhalelerinde Sıklıkla Yapılan Hatalar
  • En Son Mevzuat Değişiklikleri
  • Doğrudan Temin Usulü

Tüm Yönleriyle Doğrudan Temin İşlemleri

• Hangi Tür İhtiyaçlar Doğrudan Temin Yöntemiyle Karşılanır?
  • İhtiyaçların Doğrudan Alımın Hangi Maddesine Göre Alınacağın Tespiti
  • Ödeme Emri Belgesi Ekine Konulan Dökümanların Hazırlanması
  • Doğrudan Temin Alımlarında Bütçenin Yüzde 10 Hesaplaması
  • Doğrudan Temin Alımlarında Getirilen Zorunluklar
  • Doğrudan Temin Alımlarında Hangi Durumlarda Sözleşme Düzenlenmelidir?
  • Doğrıdan Temin Alımlarında Yapılacak Kesintiler
  • Doğrudan Temin Alımlarında Yasaklılık Sorgusu
  • Doğrudan Temin Alımlarında İlan
  • Doğrudan Temin Alımlarında Yaklaşık Maliyet
  • Doğrudan Teminde Sorumlular
  • Doğrudan Teminde Parasal limitler

Konaklama Dedeman Hotel’s  5 (*) Rize otelimizde olacaktır.

3.Gün (23 Mayıs 2015 Cumartesi)
Sabah kahvaltısı sonrasında saat 09.00’ da otelimizden ayrılıp İyidere’ de bulunan ve elle yapılmış olan Pileki Mağarası’na doğru yola çıkıyoruz. Mağara hakkında bilgileri alıp çaylarımızı yudumladıktan sonra Rize’ yi gezmeye başlıyoruz. Rize’ nin dünyaya nam salmış olan bezlerini tanımak için Rize Bezi Atölyesine gidiyoruz. Burada Rize Bezi yapımı hakkında bilgi alıp, Rize Bezi dokuyan hanımlarla fotoğraf çektirdikten sonra Dünya harikası Fırtına Vadisine doğru yola koyuluyoruz. Fırtına Vadisi kenarında öğle yemeğimizi yedikten sonra Zil Kaleyi görmek üzere Çamlıhemşin’e hareket ediyoruz. Fırtına deresi' nin Hala Deresi ve Elevit – Palovitten gelen dere ile birleştiği Çamlıhemşin ilçesinden Türkiye’nin en zorlu Dağlarından bir tanesi olan Verçenik dağlarına doğru yola çıkıyoruz. Tabiî ki dağ tırmanmak yok. Daha sonra Çat Vadisine doğru yolculuğumuza devam ediyoruz. Denizden 700 metre yükseklikte sarp kaya üzerine bütün vadinin izlenmesi için kurulmuş olan Zil Kalesi’ne çıkıyoruz. Neden, niçin yapıldığı hakkında alacağımız bilgiler sonrasında Sevdaluk dizisinin çekildiği Şenyuva Köyü' nün kıraathanesinde çay molası veriyoruz. 2500 bitki türünü barındıran ve bunlardan 460’ı Türkiye’de, 160’ı sadece burada bulunan endemik bitki türleriyle de meşhur Kaçkar dağları ve fırtına vadisi gezimize başlıyoruz. ( Dünyada acil korunması gereken 100 bölgeden bir tanesi fırtına vadisi ) Tarihi Timisvat Köprüsü ve diğer kemer köprüler eşliğinde iki derenin birleşimine ev sahipliği yapan Çamlıhemşin üzerinden Ayder Yaylası' na doğru çıkıyoruz. Solumuzda, bazen ise sağımızda akan Hala Deresi boyunca yeşilin bin bir tonunu ve onlarca şelale eşliğinde 1400 metre yükseklikte Kaçkar Milli Parkı İçerisinde bulunan Ayder Yaylasına varıyoruz. Ayder Yaylasında sırası ile Kalegon Mevkii, Gelin Tülü Şelalesi ve Binektaş Şelalesi' ni geziyor serbest zaman diyoruz. Ardından akşam yemeği ve konaklama için Karadeniz’i adeta kucaklayan otelimize dönüyoruz.  Konaklama Dedeman Hotel’s  5 (*) Rize otelimizde olacaktır.

4.Gün (24 Mayıs 2015 Pazar)
Sabah kahvaltısının ardından saat 08.00’ da otelimizden Fındıklı Çağlayan Köyü' ne hareket ediyoruz. (17ve 18yy kalan konaklar ile ekoloji konusunda bilgiler alıyoruz.) Çağlayan Köyünde Konaklar arasında geziyor ve Fotoğraf çekimlerimizi yapıyoruz. Sarp sınır kapısına hareket ediyor, kapının her iki tarafında gümrük ve pasaport işlemlerini tamamlayarak Sarp Köyü üzerinden Gürcistan topraklarına adım atıyoruz. Karadeniz sahilini takip ederek devasa okaliptüs ağaçlarının süslediği yol boyunca Gonio, Ahalsopeli, Çoruh Nehri ve Çoruh Köprüsü görülerek Batum şehir merkezine 14 km’lik panoramik bir yolculuk yapıyoruz. Batum limanı kenarından Chakvi bölgesine hareket ediyor ve 1900’lü yıllarda Rus botanikçi Krasnow trafından kurulmaya başlanan dünyanın en eski ve en büyük ikinci botanik parkı olan Batumski Botaniciski Sad gezisine başlıyoruz, park içinde Himalaya, Kuzey ve Güney Amerika, Avusturalya ve Japon bitkileri bölümü ile rekreasyon alanlarının seri bir şekilde görülmesinin ardından Batum şehir merkezine dönüyoruz. Devlet Sanat Müzesinde Pirosmani, Ayvazovski, Gabaşvili gibi dünyaca ünlü ressamların eserlerinin yanında çağdaş Gürcü resim sanatının nadide örneklerinin görülmesi, Adjara Kharition Akhvlediani Devlet Etnografya ve Tarih Müzesi' nin görülmesinin ardından öğle yemeği için Batum’un en elit restoranı olan Gürcü-Acara mutfağının geleneksel lezzetlerinin sunulduğu restorana geçiyoruz. Öğle yemeği, yemek sonrası Batum şehir merkezinde yer alan 1892 tarihinde inşa edilen Büyük Katedral ve Batum da tek Osmanlı eseri olarak ayakta kalan 1864 tarihli Orta Cami gezileri, Batum bulvarı, Batum Akrepolu, Bambu Ormanı Gezileri ve Batum Bulvarı' nda dinlenme. Batum bulvarından yaya olarak Acara Özerk Cumhuriyeti Parlamento Binası ve başkanlık sarayının bulunduğu meydanda Altın Post Efsanesi ve Arganotları konu alan heykelin bir kısmının gerçek altından yapılmış olduğu anıt gezisi. Batum şehir merkezinde alışveriş için serbest zaman (Gürcü şarabı, hediyelik el sanatları, bambu ve diğer bitki fidanları, Gürcü müziği CD’leri en çok rağbet gören ürünlerdir), alışveriş sonrası Sarp sınır kapısına hareket, güzergâh üstünde yer alan Apsaros Antik Kenti ve Kalesi' nin görülmesi, Sarp sınır kapısına varış, gümrük ve pasaport işlemleri tamamlanarak, akşam yemeği ve konaklama için otelimize dönüyoruz. Konaklama Dedeman Hotel’s  5 (*) Rize otelimizde olacaktır.

5.Gün (25 Mayıs 2015 Pazartesi)
Sabah kahvaltısının ardından otelimizden bir sonraki seminerimizde buluşmak üzere ayrılıyoruz.

Ücrete Dâhil olan Hizmetler

• Batum’da müze ve Botanik park giriş ücreti
  • Zil Kale transfer ve giriş ücreti
  • Seminer Ders Notları ve kitler
  • Eğitim aralarında alınan coffee break
  • Katılım Sertifikası

Duyurular
Haberdar Olun
BEKAD Bilişim Eğitim Kültür ve Araştırma Derneği - 2011
© 2016 BEKAD Tüm hakları saklıdır.
Bu web sitesindeki tüm içerikler bilgilendirme amaçlıdır. Web sitemizde yer alan görsel ve yazılı içerikler Derneğimize ait olup, Derneğimizin yazılı izni alınmadan hiçbir yazılı/görsel içerik, logo, kopyalanamaz, kaynak gösterilemez ve başka yerlerde kullanılamaz. İçeriklerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.